Geplaatst: 12-07-2009 13:42
[132826]Wie weet wat het kan zijn?
de afstandbediening van de centrale vergrendeling werkt niet meer op beide sleutels
van binnenuit via de knop werkt het systeem wel en als ik de auto met de steutel opslot draai werkt het ook.
de zekeringen bij het dashboard kastje zijn ook heel.
wie kan me helpen!!!!