Geplaatst: 14-07-2009 11:17
Hallo, ik hoop dat iemand kan helpen. We hebben bij deze auto vorige week een olie lek gerepareerd aan de kettingspanner.(Die zat zo los dat we hem met de hand los konden draaien!. We hebben hem eruit gehaald,er een nieuwe aluminium ring under gelegd en weer vastgedraaid.Dit alles zonder de motor te verdraaien).Toen motor gestart,een tijdje laten lopen(stationair),gecontroleerd,en het lek was weg. Nou is de klant vandaag terug gekomen omdat de motor een geluid maakt als je gas geeft(komt van de distributie!).En de motor heeft ook geen pit meer.We hebben de spanner er weer uitgehaald en gecontroleerd, maar ik kan er niets aan fout zien!Het is maar een simpele spanner volgens mij(hydraulich met een veer erin voor de voorspanning?) Heeft iemand dit probleem al eens gehad?
Bij voorbaat dank
John