polo spanrol(multie riem) bout breekt af

14 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
sdi
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-07-2009 19:49

[133513]vorige week was de multie-riem kapot gegaan,deze vervangen +spanrol deze rol was gescheurd

na 2dagen was de bout afgebroken,deze kan verzwakt zijn door'de kapote spanrol toen

nieuwe bout gemonteerd, deze zit onder de dynamo door 'n gaatje M8 via de steun na de spanrol toe

2dagen later weer gebroken op de zelfde plek,weer nieuwe bout en zelf rijden,vandaag weer gebroken,meteen gevoeld

of dynamo of airco niet vast sloeg.maar alles was gangbaar!!iemand nog dit probleem gehad???