Geplaatst: 21-07-2009 19:49
[133513]vorige week was de multie-riem kapot gegaan,deze vervangen +spanrol deze rol was gescheurd
na 2dagen was de bout afgebroken,deze kan verzwakt zijn door'de kapote spanrol toen
nieuwe bout gemonteerd, deze zit onder de dynamo door 'n gaatje M8 via de steun na de spanrol toe
2dagen later weer gebroken op de zelfde plek,weer nieuwe bout en zelf rijden,vandaag weer gebroken,meteen gevoeld
of dynamo of airco niet vast sloeg.maar alles was gangbaar!!iemand nog dit probleem gehad???