Geplaatst: 22-07-2009 17:56
Ik heb hier een polo,die start wel maar slaat niet aan.De benz pomp draait wel en de bougies vonken ook.Auto uitgelezen,en geeft storing P1517 aan ,hoofdrelais j271 aan. Heb alle zekeringen gecontroleerd,zijn ook in orde. Wie heeft ervaring met dit probleem. Alvast bedankt