Geplaatst: 07-11-2008 14:32
Hoi peterse, Kar rijd ca. 6.000 p.jr. Dan is vervuiling in veel gevallen de oorzaak. Welke storingslamp brand? Motormanagement! Gebruik dan een goede reiniger bv Fotre Gas Treatment. Deze reinigt de verstuivers, kleppen, en kat. Maak ook het gasklephuis eens goed schoon. Krijg je een storingscode die de ontsteking als boosdoener aangeeft, dan checken alle bedrading van de ontsteking inkl. pulsgever op losse of doorgesleten draadjes. Spuit de bedrading in met een vochtverdrijver of vervang uitgedroogde kabels van de ontsteking. SUCCES