Geplaatst: 03-08-2009 14:49
[134390]Goedendag techneuten,
Vanmorgen is hier een Scenic 2, een van de eerste lichting zeg maar, gebracht die na het indrukken
van de startknop pas na een 5-tal seconden echt afslaat. Het starten en rijden is verder normaal maar
dit afslaan klopt niet. Ook gaat de handrem er niet automatisch op en de kachelaanjager blijft ook volop
doorblazen. kaartlezer en startknop al uitgewisseld van ander voertuig maar dit was niet de oplossing.
Heeft er iemand onder jullie dit ooit meegemaakt en/of weet iemand de oplossing,
Alvast bedankt voor reacties.
Teun