Geplaatst: 21-07-2009 12:46
[133478]Hallo,
wij hadden hier een renault staan met het volgende probleem met uiterst sturen is een knak/tik hoorbaar lijkt vanuit het stuurhuis te komen
klant is een beetje bezorgd en wil het graag verholpen hebben .
wie heeft met dit probleem ervaring
alvast bedankt