Geplaatst: 17-07-2009 20:24
[133207]Auto houdt erg in en slaat af en toe ook af, start daarna wel weer, brandstofpomp in tank en filter vervangen, bij contact aanzetten zo,n 15 sec geluid en dan stopt de pomp eindelijk, nogal fluitend geluid. Is dit normaal? Kan met testkast er niet goed inkomen, geeft aan geen foucodes maar vertrouw het niet helemaal, heeft iemand een goed idee svp?