Geplaatst: 20-07-2009 11:05
[133396]Ik heb een heel onzinnig probleem;
tijdens het poetsen heb ik de enkelarmige ruitenwisser van mijn 190E omhoog gezet, maar nu krijg ik hem niet terug. Zit hier één of andere blokkering op of moet je deze normaal gewoon terug kunnen duwen zonder al teveel kracht?