Geplaatst: 23-07-2009 19:59
[133662]de electrische kap van deze auto leeft een eigen leven. de kap gaat vaak open als deze dicht moet blijven zitten. de garage heeft de kap opnieuw ingeleerd en toen ging het een maand goed. Nu vind hetzelfde probleem weer plaats plus dat de kap nu niet meer dicht wil. heeft iemand een idee waar we moeten gaan zoeken cq waar de elec. kap stuurmoduul zit.