4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-07-2009 20:29
[133807]Co% te hoog op toeren, stationair is dit goed. Lambda waarde zit wel binnen de grens voor de viergasmeting.
Katalysator was leeg, deze reeds v.v.
Waar zit de diagnosestekker bij dit model?
Iemand enig idee?