Geplaatst: 28-07-2009 17:55
Zodra je de motor start sluiten er soms 1 of 2 inlaatkleppen niet goed, dit is hoorbaar door de druk die terug komt in de inlaat.
Laat je hem voorzichtig op een hoger toerental draaien dan komt het weer goed, dus denk ik aan vervuilde klepstoters.
Geflusht en de juiste olie erin.
Maar nu had ik het nog, ik neem hem vanavond mee om even een stuk te rijden.
Heeft iemand ervaring met deze klepstoters of dit probleem?
Alvast bedankt