Geplaatst: 10-08-2009 20:22
Hoi,
Zo onder het rijden gaat alles aan hele dasboard gaat branden ruitenwissers gaan aan, koplampen ventilator.
De hele kerstboom gaat gezellig branden.
Ik denk ergens een slechte massa, ik even voor nood wat gelegd met startkabel geen geluk.
Ik zat wat te rommelen aan de massa kabel van de accu toen leek het even goed maar was van korte duur...
Wie herkent dit probleem....
Er zit ook gas op deze auto...
Trouwens de motor kon ook niet uitgezet worden ...
ik hoor graag van jullie..
gr. Peter