Geplaatst: 13-08-2009 20:01
[135141]Goedenavond techneuten,
een klein probleemje.
Klant komt binnen met de volgende klacht, boord computer geeft aan de oliedruk niet goed is stop met motor raus!
ik heb de kleppendeksel los gemaakt en waren wat nokkenas lagerschalen versleten door te weinig olie.
mijn vraag is; waar zit de oliepomp?
is dit toevallig achter de oliefilter?of moet ik toch het carter verwijderen?
alvast bedankt abccorrect