Geplaatst: 14-08-2009 23:14
[135215]megane type 1 valt uit/verzuipt bij warme motor,
koude motor of stationair geen enkel probleem,zodra hij warm word en belast word en gas pedaal dieper word in getrapt
houd ie in 1 keer in en is het net of die verzuipt.
heb uitgwisseld met andere 1.6 :
map sensor,
bobines,
bdp sensor,
stappen motor,
gasklep positi sensor,
temperatuur sensors,
lucht temp meter,
heb de accu er al een nacht afgehad om te resetten maar heeft ook geen voeten in de aarde gehad.
met uit lezen kan ik niet in ecu systeem 1 en 2 komen.
iemand bekend met dit probleem?
mvg roy nobbe