Geplaatst: 19-08-2009 19:57
[135514]Zodra je de motor start gaat hij wel rond, dan slaat de motor bijna aan, maar daarna niet.
Dan kan je hem blijven starten maar er gebeurd niks meer.
Contact uit en weer aan, hetzelfde probleem.
Startblokkering is goed, BDP-sensor vervangen.
Motor loopt wel op remmenreiniger, maar stop je dan met inspuiten, dan stopt hij gewoon met lopen.
Het lijkt wel of hij geen benzine meer krijgt, maar de brandstofpomp draait gewoon, en er komt benzine uit de slangen bij de motor.
Heeft iemand een suggestie?
Alvast bedankt