Geplaatst: 08-11-2008 18:06
[115069]Seicento afgeslagen tijdens het rijden
de massakabel was afgebroken van de carosserie naar het motorblok .
Heb de kabel vernieuwd maar heb nu geen vonk en geen benzine toevoer .
Alle zekeringen zijn heel verder geen gekke dingen zichtbaar
Heeft iemand hier ervaring mee ?