Geplaatst: 18-07-2009 1:14
goedendag
aangezien ik zo lekker veel tijd heb om de storing te vinden
vraag ik het hier eens
als de motor koud is trekt die goed rij je 5 minuten begint die al licht te schokken en als de motor goed warm is houdt ie vreselijk in.gaat af en toe op 3 cil. lopen en slaat af en toe af en als die echt goed heet is dan wil die bijna niet meer aanslaan en het mooiste is geen storingen
nou dan ga je zoeken in de bekende kwaaltjes tandempomp , pomp in de tank, verstuivers, toerentalsensoren , turbo, egr temp.sensor , rijdend uitlezen , compressie gemeten, tweemassavliegwiel, versnellingsbak, softwarestand dit is allemaal perfect zelfs brandstof druk en hoeveelheid is ok