Geplaatst: 20-07-2009 11:59
[133399]Bij deze wagen hebben we 2 nieuwe H7 lampen gemonteerd. Het lichtbeeld op ons afstellapparaat is goed. Toch klaagt de klant dat in het donker het licht naar links schijnt en niet op de weg. Zijn hier dan speciale lampen voor, want we hebben nog een keer gekeken maar de lampen zitten er niet scheef in. Vanavond neemt de monteur de auto mee om in het donker zelf even te testen.