Geplaatst: 20-07-2009 16:06
[133417]Het onregelmatig draaien op relanti (op 3 cilinders) bij deze Passat is plots begonnen. Vanaf ongeveer 1000 toeren draait en rijdt hij weer perfect. Hij is uitgelezen met het VAG-COM / VCDS diagnosesysteem, maar gaf geen storingen.
Komt dit iemand bekend voor?