Geplaatst: 22-07-2009 15:53
[133566]slaat moelijk aan gloeisysteem in is in orde , bij af zetten blijft motor even door lopen
heb doord computor uit gewisseld . maar dan start auto helemaal niet .
vraag kan men boordcomputor uit wisselen met zelfde nummer , of moet men een
lege computor aan schaffen en laten programeren.
houd onder het rijden ook in , en nijging tot af slaan