Geplaatst: 26-07-2009 13:59
[133845]Weet er iemand of er in de achterruitverwarmings schakelaar & de alarmlicht schakelaar nu wel of geen licht hoort te branden als je de verlichting aan zet ?
Volgens de dealer zit daar geen verlichting in , Maar dat lijkt me een sterk verhaal.
Alle andere schakelaars zijn wel verlicht.
M.V.Gr.
460