Geplaatst: 29-07-2009 17:47
[134078]Als de airco aanstaat komt er ineens warme lucht uit de ventilatiegaten, daarna soms weer goed koud, aircodrukken goed. Uitlezen geeft foutcode 71 ventilatie-lucht-temperatuursensor rechts. Kent iemand dit en waar vind ik deze sensor?