Geplaatst: 02-08-2009 18:54
[134342]Ik heb een passat 74 kw AVB.
Sinds een tijdje heb ik dat als ik terug schakel van b.v de 3e versnelling naar de 2e versnelling, en dan weer wil accelereren het vermogen helemaal weg is, en een paar tellen later heb ik weer vol vermogen.
Dit is de ene keer 1 keer per week, en soms 3 keer per dag er is dus geen peil op te trekken.
Als de klacht zich voordoet gaan er geen controlelampjes branden, en de auto slaat dan ook niet af.
De auto een paar keer uit gelezen geen fout code's.
Wie heeft er ervaring met deze klacht.
Ik hoor het graag
B.V.D