Geplaatst: 17-08-2009 7:57
[135338]ik ga vandaag een 7-reeks binnenkrijgen (oud model - bouwjaar nog niet gekend) met een blijkbaar BEKEND probleem aan de airco. Er is een moer verdwenen waardoor deze niet meer werkt.
Is dit gekend en wat is de oplossing eventueel (klant wil geen nieuwe airco)??????????????