Geplaatst: 17-12-2008 21:40
[117875]hallo,
ik heb een probleem met een astra uit 2002.
Uit de luchtsleuven op het dashboard komt bijna geen lucht. Het lijkt wel of hij op stand 1 staat terwijl de schakelaar op stand 4 staat! Alle standen werken alleen is er bijna geen "kracht" in de lucht waardoor de ramen slecht ontwasemen.
Ik heb helaas geen andere motor om te proberen, want ik denk zelf dat het in de motor zit. Wel raar dat hij het dan nog wel doet?
Meestal houden ze er gewoon mee op. Het betreft hier een Delphi type.
Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt?
alvast bedankt voor de reactie,
mvg Jeroen