Geplaatst: 19-12-2008 1:37
[117959]De auto begint bij ca 1500 toeren in te houden ,begint te roken (witte rook) is dan al z'n power kwijt.
De timing is ok , geen foutcodes ,turbo ok, wasteklep turbo werkt ,egr klep werkt , brandstofdruk lage drukpomp ok ,verstuivers ok (gemeten a.d.h.v retouropbrengst verstuivers)Brandstoffilter vervangen.
Kent iemand het probleem en kan mij ideen aandragen ?