Geplaatst: 13-12-2008 11:59
[117507]Telefoon was handsfree zeer moeilijk te verstaan(zwak) luider zetten bracht geen soelaas in een verder stadium kreeg ik de melding
"geen verbinding met bassis staion" en werd de handset ook niet meer opgeladen.
Wie heeft er eerder met dit bijltje gehakt?
ps. op de beide zekeringen staat spanning en uiteraard zijn ze heel.