GSM is er mee gestopt

6 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0 td
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-12-2008 11:59

[117507]Telefoon was handsfree zeer moeilijk te verstaan(zwak) luider zetten bracht geen soelaas in een verder stadium kreeg ik de melding

"geen verbinding met bassis staion" en werd de handset ook niet meer opgeladen.

Wie heeft er eerder met dit bijltje gehakt?

ps. op de beide zekeringen staat spanning en uiteraard zijn ze heel.