Geplaatst: 20-12-2008 15:03
[118029]De kachel van de 323 sedan wordt niet voldoende warm, er stroomt waarschijnlijk te weinig water door de kachelradiateur.
De aanvoerslang is heet en de retour lauw.
Ik heb de middenconsole en het kastje weg maar weet niet hoe ik de radiateur moet vervangen. Ik zie dat het kachelhuis uit twee delen bestaat maar denk dat het geheel gedemonteerd dient te worden en dat ik dan pas bij de radiateur kan.
Ik hoop dat iemand hier raad weet.