Geplaatst: 22-12-2008 16:46
[118160]hallo,
ik heb hier een 206 met een kapotte radio display. nu heb ik me laten vertellen dat dit regelmatig voorkomt. hoe maken jullie die? nieuwe of opsturen naar iemand? ac-tronics maakt ze niet en hier in de buurt zijn ze even duur als een nieuwe kopen.
mvg, Tim.