Geplaatst: 03-01-2009 14:52
Hallo.
Onze omega start zonder probleemen maar naar 4/5 min gaat het gele motor storings lamp branden en dan slaat hij af.
Als je hem dan start slaat hij aan maar ook meteen weer af.
Naar een tijdje wachten start hij gewoon weer
wie weet wat dit kan zijn
groeten marco