Geplaatst: 01-12-2008 19:23
Na het vervangen van de bougies en de motorolie loopt de motor onregelmatig stationair, verbruikt ook meer benzine. Bij accelereren met hogere toeren maakt de motor echt een roffelend geluid, en mist ook vermogen. Bij gas los hoor je een rammel in of bij de uitlaat.
De dealer kan geen foutcodes vinden, en ook de bougies zien er verder goed uit. De dealer heeft verder de uitlaat los gehaald omdat hij dacht dat deze misschien verstopt zou zitten maar dit haalde ook niet uit.
Iemand hier ervaring mee??