Geplaatst: 22-12-2008 23:59
We hebben hier een 323FB staan, het probleem met deze auto is als volgt.
Als je de auto met de sleutel uitzet blijft hij lopen zolang het licht aan blijft.
Zodra je de lichtschakelaar uit zet valt de motor stil.
Het lijkt er op dat: er een spanning van het verlichtings circuit naar het hoofdrelais vloeit.
Ook al zit de sleutel niet in het contact, kun je met de lichtschakelaar de auto op contact zetten.
Volgens het schema hebben we inmiddels alle componenten afgekoppeld van het stadslicht circuit.
Dus alle lampen tellerklok radio srs module (vraag me niet wat die laatste er op doet).
De zekeringskast en div. relais gewisseld maar niets helpt.
Wie o wie heeft de gouden tip???
Groetjes Dennis