Geplaatst: 23-12-2008 0:28
ik de bougies vervangen de bougieskabel de rotor en de v-kap die waren zeer slecht de temperatuursensor ook , mijn teperatuurmeter bleef maar laag ondanks dat de thermostaat goed is nu geeft de temperattuurmeter opdeasbord goed aan midden dus de onstekingtijdstip staat goed heb ik met de afstellamp gekontroleerd de motor blijft stationear 1500 rpm draaien bij warme motor , het is een motor met 4 aparte inspuitstukken ik heb al een andere gasklephuis geprobeerd van een geod werkende motor heeft niet geholpen
is veel voorkomende probleem heb ik gehoor en gelezen uiteraad moet ik laten uitlezen en foutcodes wissen ?
alle tips en hulp is welkom graag ik hoop dat ik hier uitkom groetjes ORHAN