Geplaatst: 18-07-2009 19:20
[133273]Hallo Allemaal,
Heeft iemand nog een idee of suggestie om de EGR-klep dicht te houden.... met de clip kom ik niet veel verder dan het uitlezen en zien dat hij werkt. Heb de klep nu een halve slag gedraaid maar dan zit hij maar met 1 tapeindje vast. Waarom ik hem dicht wil hebben ?? nou niet voor het extra vermogen maar voor......de foto zegt genoeg (en dan heb ik het nog niet eens over de aluminium inlaatbuis die helemaal vol zat)
[img]http://www.xs4all.nl/~kruijden/EGR1.jpg[/img]
Groeten Rob.