Geplaatst: 21-07-2009 15:59
Deze auto heeft ergens een storing zitten maar waar?
De auto start iedere keer wel maar slaat de ene keer wel aan en de andere keer niet. ALS (!) de motor aangeslagen is kun je de ene keer de motor wel stop zetten met de sleutel en de andere keer niet. Loopt dus dan door met uitgenomen sleutel. Je ziet dan wel de radio uitgaan en de toerenteller uitschakelen.
Contactslot al vervangen maar maakt geen verschil. Zit er wellicht ergens een (bekrachtigings)relais dat misschien hapert?
Welke Renaultman heeft hier een idee over?