Geplaatst: 27-07-2009 14:38
[133902]goeiedag,
Deze auto starte deze winter bij koud weer slecht, tijdens het starten hoort het dan een beetje of er compressieverlies was...
Gloeierij ok en geen lucht in het systeem...
Moeten deze motoren ook geklepsteld worden??
Mvrgr J