Geplaatst: 04-11-2008 12:56
[114776]motor houd in geeft als foutcode, voorpompdruk te laag
zal de brandstofpomp in de tank dan zijn, hebben jullie er ervaring mee dat deze stuk gaan
Vergelijkingstest verstuivers al gedaan ligt binnen toleranties.
Groeten Arend