Geplaatst: 05-11-2008 19:54
[114872]Hallo
Ik heb een probleem met de kachelmotor want als deze ongeveer 5 min gedraait heeft stopt hij, dan draai je de knop naar stand nul en wacht je even dan de knop weer op stand 1 ofzo en dan draait de kachelmotor weer.
iemand enig idee wat dit kan zijn?
Groeten Alex
320 CDI 2001