Geplaatst: 05-11-2008 20:59
[114884]Valt na even stationair lopen stil en de carburateur loopt dan helemaal vol met benzine.
Stationair loopt hij ook niet echt lekker en pakt vanuit stationair slecht op.
Ik heb het vlotterniveau al gecontroleerd en iets lager gezet.
Ook heb ik heel de carburateur schoongemaakt en de pakkingen en membraan gecontroleerd.
Het betreft dus de carburateur uitvoering en niet de singlepoint injectie.