Geplaatst: 08-11-2008 15:42
[115060]Hallo mensen ,kan iemand mijn helpen?
De wagen heeft lichte schade linksvoor gehad.[koplamp,motorkap,voorfront,kreukelpoot]
DE laadkabel van dynamo naar de startmotor was door gesmolten,
Maar er waren geen zekeringen kapot!
Na reparatie loopt de wagen dus alleen nog stationair,met gas geven slaat die af.