3 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-12-2008 13:25
[118435]beste, kan iemand me helpen om de ontstekingsvervroeging te regelen, en de carbu? want geraak maar aan een topsnelheid van 60km/h??
mvg arne!