Geplaatst: 11-12-2008 19:40
[117410]Hallo, ik ben met een sprinter aan het stoeien die zijn water uit het expansievat gooit als de wagen 120 rijdt op de snelweg.De klant rijdt rond met het overloopslangetje op de voorruit,als klant 100 rijdt dan ziet hij het water niet uit het slangetje lopen maar bij 120 gooit hij er zo een paar liter uit,nu is dit gekomen nadat ik de waterpomp vervangen heb ivm lekkage! ongeveer 6weken geleden op deze wagen al een nieuwe kop gemonteerd ivm waterlekkage naar de zuigers toe en toen 5weken niks geen koelvloeistoflekkage gehad.
motor wordt verder niet overmatig heet op de themperatuurmeter op het moment dat het water er bij 120km uit komt zetten,.de viscovin voelt verder ook goed aan, iemand nog een idee wat er aan de hand kan zijn?