Geplaatst: 11-12-2008 19:42
[117412]Na inbouwen sloopmotor liep de motor 450 km met een normaal geluid. Echter starte ik hem gister ochtend en leek wel of er een paar knikkers in de motor zaten, het geluid is het ergst als de motor koud is en wordt de helft minder als hij warm is maar toch nog erg hard.. Soms is het geluid weg en loopt hij normaal en daarna komt het meteen weer terug. Als de motor op toeren wordt gehouden dan wordt het geluid erger. er zit gewoon olie in en koelvloeistof. Weet iemand wat het probleem kan zijn of wat vaker voorkomt?