Geplaatst: 15-12-2008 22:13
[117712]Problemen met starten. Elke winter als het een beetje koud wordt wil de auto niet starten.
Zelfs onder de 5 graden duurt het 5-10 seconden tot hij start.
Auto is uitgelezen bij Peugeot dealer, niks gevonden. Andere dealer geweest, niks gevonden.
De volgende zaken gedaan: Nieuwe startmotor, Nieuwe accu, Gloeibougies vervangen.
Afgelopen weekend met vorst helemaal geen start, aanduwen en dan gaat ie.
Als de auto 1 keer is gestart die dag, rest van de dag geen problemen, dus alleen opstartproblemen.
Wie heeft er tips want ik word er helemaal gek van.