airco

11 reacties

Merk
Volvo
Model
V40
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-12-2008 21:50

[117795]airco wordt niet koud genoeg pomp slaat ook steeds in en dan weer uit ,er zit wel genoeg koudemiddel in int-filter is nieuw .

zie ook dat wanner de pomp inslaat dat de lagedruk wegzakt tot 1.5 bar .iemand suggesties?