Geplaatst: 19-12-2008 16:13
Ik heb hier een 307 in de werkplaats waarvan de turbo is vastgelopen. De oorzaak was snel gevonden; het zeefje van de onderste banjo-bout van de olie aanvoerleiding was verstopt.
Wat is verstandig? Het zeefje en de olieaanvoerleiding schoonmaken of is hiervoor een modificatie van Peugeot?