Geplaatst: 28-12-2008 1:48
[118549]Na het parkeren van de auto en later terug komen wou auto niet meer lopen.
Later bleek hij had geen vonk.
Uitgelezen en gaf geen foutmeldingen.
Bobine module doorgemeten ( geen weerstand in secundaire spoelen wel in primaire spoelen, dus dacht deze defect.
Bobine module vervangen en probleem het zelfde.
Hoe meet je de signalen van het voorschakelapparaat wat tussen de ecu en de bobines zit, iemand hier ervaring mee??
graag een antwoord hoe hier mee om te gaan.
gr verdringer