Geplaatst: 28-12-2008 22:06
[118625]Klant komt met auto ,is onder weg op de autoweg terwijl men een auto wilde inhalen blokeerde de besturing. Na hevig rukken aan stuurwiel kwam na een knak de besturing weer los. Auto op de brug gecontroleerd op speling ed . Kruisje is spelingvrij en geen zware punten .Toch ( met wielen vd grond) een vreemd punt in stuurbeweging. Met gedemonteerde stuurdemper is de vreemde punt opgeheven. Komt dit soort problemen vaker voor en is dit op te lossen door de demper te vervangen of moet het dieper gezocht worden ?
alvast bedankt