Injector A 170 CDI vervangen

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
A-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
170 CDI
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-12-2008 23:26

[118639]Heb een A-klasse staan met een injector die buiten tolerantie gaat, dit op cilinder 2. Die van cilinder 1 zit er ook niet ver meer van. Motor nagelt (draait hard en rookt blauw), en heeft maar 65.000km. Vandaag al injector 3 en 4 eruit gehaald, turbo is er al af dus morgen nog de 1ste en 2de uithalen.

Zijn deze injectoren te reviseren of toch beter nieuwe?

Wat is het aanspanmoment van de beugels die de injectoren per paar op hun plaats houden?

Nog andere tips voor dit werk?

Alvast merci !